Интернет журныл о промышленности в Украине

Мотоциклісти на Рибальському. Із записок Старого вірмен.

Зимові мотоподорож ... перед виїздом мені м'яко так Друзі натякали, що пора зав'язувати їздити, пора просто писати, а ще є павільйони Мосфільму, де зняти фільм якомога якісніше ...

Олександр "Ward" Варданянц

Поліз діставати зимовий комплект екіпа. Згадалося, як десятки разів за останній час розповідав охочим поїхати на мото про те, що і як треба на себе одягати ... Особливо задовбало, розповідаючи про новинки в прокладках 6-7 крапель, бачити посміхається пики. Я не дарма щоосені перелопачую все про «вбиранні і комфорті». З 2012 року «7 крапель» збільшили комфортне перебування в ботах Салехард з 12 до 16 годин ... Точно не про це писати? Гаразд, гаразд Льоня, не кричи! Я просто почав з того в чому розбираюся ...

Про Рибальському! Я їхати не хотів! По-перше, перевал ми пройшли в минулому році ... По-друге, Кімич їхати не зібрався, а значить розраховувати на допомогу джиперів не доводилося ... По-третє, в моєму житті з'явився Саня Пікало - божевільний винахідник, конструктор і Майстер придумав хрін знає що , але точно не мотоцикл, хоча на нього схожий ...

Всі мої навички Великого Російського Мотомандрівник ця сволота на ім'я «Архар» відкидала начисто !!! «Архар» це повнопривідний мотоцикл компанії «Vilar» - 2х2 400СС. Ми з Сашком і його чарівної дружиною Марішка приборкували цього звіра всю осінь ... Саня прибирав косячки і недоробки ... Маришка каталася в своє задоволення на обкатаній моделі 200 кубиків, а я все намагався знайти причину забракувати цього «сухаря» і повідомити немодним, що їхати мені не на чому ... ні, ні ... Я не боявся ... Зрозуміло, що всі брешуть, і що неможливе можливо ... і до Рибальського ми звичайно дійдемо - просто нема на чому, ні на чому !!! І ще бентежила компанія цього немодним Клубу. Ці ненормальні Чи не намагалися заготовити відмазки, а здається і правда збиралися побачити маяк. На тлі цієї рішучості кровожерливе «тепер-то ми вже точно вас прикопати» у виконанні найдобрішого Віта, змусило задуматися. А Загальна нелюбов і минулорічні спогади і відчай від неможливості знайти і відібрати у джиперів розмазані по їх машинам наші речі, привели мене до думки про автономність ... Загалом, їхати я не хотів!

Про «Архар»! Він як ласкавий пес, кожен раз зустрічав нас бурчанням движка ... По цілині йшов як трактор. У засніженому болоті тонув по сідло, але якимось таємничим чином сам вибирався, залишаючи колію глибше, ніж я можу вилізти ... Загалом, дивлячись на ті місця, де ми каталися, я розумів, що його можливості обмежені тільки повітрозабору і вихлопом по висоті ... Але вони багаторазово перевищують можливості квадроцикла і мої ... Життя сильно змінилася, коли Льоня Немодний ввів в мій лексикон слово «стравлювати». Архар придбав додаткову стійкість в колії і прохідність, а я рішучість все-таки спробувати ... «Архар» тягав сани із завзятістю ішачці! З лісу ми з ним якось витягли сани з трьома колодами кил по 50 і симпатичним хлопцем, які намагаються все це скарб утримати ... Випробування йшли до Нового Року ... Саня, здається, кинув спати і проводив в майстерні весь час ... А у мене з'явилася неминаючий гикавка, хоча Маришка говорила, що все розуміє ... Час минав, на мотоциклі з'являлися і приживалися конденсатори, нові карбюратори, змінювалися жиклери та інші принади ... і я все менше розумів, як сказати Сані, що це був жарт ... і що збиратися багато смачніше ніж їхати ... Чого коштувало од але - «так знову підемо на Рибальський ... Джипери? Так візьмемо і їх собою, хоча тепер ми автономні ... »Була ще надія, що Немодновци не будуть зігнані їхати, але вони збиралися! І їх ставало все більше і більше! У підсумку вони замовили стільки пельменів і тефтелей, що у мене з'явилася думка взяти передоплату і звалити в Майамі доживати безбідно ...

Але все хороше колись закінчується і починається чорна смуга ... У нас вона почалася як зазвичай, вранці 4-го січня (починаю недолюблювати цю дату). Довелося одягатися і створювати видимість готових на все героїв. У санях був запас бензину, намети, спальники, кухня і незважаючи на колективне харчування, запас їжі. На спинах у нас висіли системи кемелбег на 2,5 літра води, а полярна ніч радувала нас фарбами сходу переходить в захід без появи сонця. «Архар» легко пішли в сторону П'яного струмка разом з саньми, незважаючи на -38 зі слів учасників мотопробігу, що їдуть на машинах. До речі, я перший раз за багато років подорожей їхав без власного градусника.

Коли почали підйом на перевал з'ясувалося, що сани прекрасно йдуть по рівнинній місцевості, завантажують дупу на підйомах і зовсім погано поводяться на похилих ділянках дороги. Запал пропав, в мові з'явилися вимушено запобігливі інтонації при спілкуванні з джиперів. В результаті вдалося нав'язати їм (в буквальному сенсі) нашу «автономність».

Після чого їх швидкість руху злегка впала, а ми усвістелі на перешийок Кольського і Середнього півостровів випивати і вечеряти з фрі-дайверами. Зустріла нас Отаманша з мультика про бременських музикантів. Звали її Яківна. Любий Людина, що знає і розуміє Північ, але приховує свою Добру Душу за суворістю окриків і твердістю погляду ... Подивилася на мотоцикли і запитала «а вас на чому сюди привезли?» Нас запросили в будинок, де хлопці з подивом дізналися, що наші речі їдуть на машинах ... «це не можливо - забудьте!» З гордістю повідомили, що Джипи посилені нашими саньми вже пройшли перевал ...

Ми втомилися маленько, а смачне харчування чередуемих чарочка самогону і тепло, мало нас приспати ... але працює рація, як маяк в ночі волала до втраченої давно совісті - «треба копати ...», «тут ухил ...», «зачекай я вже йду ... »Але будиночок вибухнув емоціями коли прозвучало

«Міша ти як там?»

«Їду, все штатно!»

Дійсно важко зрозуміти що там може бути штатного в ненормальною дорозі з ненормальними машинами, керованими ненормальними людьми ... Кілька разів поривався вимкнути рацію. Зрештою, наші сани доїхали і хлопці теж. Виснажені 20 годинами фізичного та емоційного напруження вони виглядали щасливими ... Я думаю, це була радість, що вони знову були з нами!

Я думаю, це була радість, що вони знову були з нами

На заході так і не встав Сонця зібралися виїжджати на Рибальський. Отримали гаряче харчування від Ярика, штормове попередження і стусан від Яківни. Вирушили в Шлях.

Вирушили в Шлях

Здивувало, що струмки не замерзли, і машинам довелося потрудитися. Наші сани дбайливо переносили, що не топлячи у воді. А потім нам дали Північне Сяйво. Я бачив його багато разів і різне ... Але тут запалили по повній і по-справжньому! Я пошкодував тих хлопців, хто бачив його перший раз ... Я пам'ятаю як я радів цим зеленим хмарки, ледве видимим на небі - Ура !!! Сяйво !!! Нашим хлопцям, які побачили відразу світломузику в 3D, ще довго доведеться засмучено говорити в майбутньому «ну да ... Сяйво ... а ось в 2017 на Рибальському було Справжнє Сяйво ...» Загалом, катання проходило в «штатному» режимі, якщо не брати до уваги піднявся вітру і обмерзають карбюраторів на «Архар». Саня героїчно знімав їх, чистив, грів і вони тут же знову обмерзали.

Саня героїчно знімав їх, чистив, грів і вони тут же знову обмерзали

Наша не втілена в Москві ідея про підігріві поплавковою камери, наздогнала нас гемороєм ... Ну біда-то невелика - потім поправимо. Нарешті, що почалася завірюха, повноводний струмок і повний приплив зупинили цих божевільних і вони згадали, що пора зайнятися головним - рятувати старого вірмен, везти його в тепло до їжі і випивки ... До будиночка Яківни ми прийшли вже коли вітер розійшовся не на жарт, прибравши з Дороги видимість зовсім.

Час загубилося і змістилося. Ми відсипалися, їли, випивали ... намагалися доламати суглоб хорошому Людині Дімі (виявилося він учень Гени Насирова, мого Друга) слухали виття вітру і непомітно зустріли Різдво. Сувору компанію брутальних мотоциклістів, розбавлену джипери, прикрасила група снегоходчіков, які не пройшли перевал. У будиночку з'явилися дівчата і пропав і так нечастий мат ... Правда вони швидко поспали і при невеликому віконці в хуртовині умотал в сторону перевалу.

Так як для пожвавлення мотоциклів потрібно докласти зусиль, ми з Сашком вирішили не напружуватися. Недовге приниження і Немодновци погодилися посилити свою групу мною! Саня з снегоходчіком Олегом повіз першого «Архара» в Титовки, а ми наслухавшись, що тепер нам після завірюхи доведеться копати три дні, теж без ентузіазму потягли в бік перевалу, недобре поглядаючи на лопати ... І вони скоро стали в нагоді ... Сильно знадобилися! Придалися б ще сильніше, якби не чарівні пристосування добре підготовленої команди і її злагоджена робота. Про це пару слів окремо, так би мовити погляд дилетанта.

Про це пару слів окремо, так би мовити погляд дилетанта

Перше - повна відсутність суєти і поспіху. Сильно додає впевненості, що перемет заввишки з двоповерховий будинок не доведеться тупо копати ... як тільки флагманська машина зупиняється, штурмана інших машин одягаються і дуже скоро у перешкоди проходить мозковий штурм ... той чиє рішення виявилося кращим - керує роботами, а пілот слухається тільки його. Все абсолютно зрозуміло тим хто в темі.

Те що ці люди називають Дорогий ...

Для мене були новини ... Виявилося, що копати це не просто копати. У копати є напрям руху, глибина і куди кидати то що копаєш ... Отримавши завдання, я докладно викопав «колію» в повний профіль! Коли мене помітили і перші матюки захоплення пройшли, я дізнався, що це не колія, а вірменський капкан нізвідки не вибратися ... найприкріше, що мене таки змусили закопувати і утрамбовувати ...

найприкріше, що мене таки змусили закопувати і утрамбовувати

Хлопці, копають без поспіху, монотонно і навіть працюючи назустріч один одному збивають «тунелі» точніше ніж під Ла-Маншем. Відчуваючи свою незамінність по частині копати, я став шукати інші застосування своєму таланту псувати людям життя. І тут з'явилося нове знання - «Якір» чудова річ !!! Якщо до нього додається Паша, то машини легко можуть лазити по стрімких стінах, перемети, деревам та іншими спеціально підготовленим місцях, які Немодновци називають Дорогами ... Мені довірили носити це диво інженерної думки! Думаю, що віддаючи його мені, вони думали, що цей моноліт просто не можна зламати ... Діти, я добре знаю свої можливості !!! Але безмірну повагу до якоря змушувало мене ставитися до нього як до «кришталевого»! А скільки пудів ягелю ми з ним добули !!! Як називаються ці дошки з шипами я не знаю, але той, хто придумав ці штуки Молодець! Чотири Людини працюють у чотирьох коліс зберігають сніжний покрив Кольського півострова практично незайманим ... Але тут я не впевнений, що саме це було їхньою метою ...

Але тут я не впевнений, що саме це було їхньою метою

Загалом, завжди коли ти бачиш роботу справжнього професіонала, ти розумієш, що по-перше це красиво, а по-друге максимально ефективно. Я бачив як красиво і безперервно ми рухалися вперед! Було щось фатальне і неминуче в цьому русі! Камені, сніг, вітер ... і як точка визнання - слова снегоходчіка Олега, що повертається з Титовки - «це дуже екстремальна дорога для снігохода, ми почекаємо поки ви проб'є ...» Кути нахилу переметів однаково неприємні для снежников і машин ... На спуску з перевалу мені знайшлося нове застосування ... Якір у мене відібрали, очистили ягель і прив'язали його на дах «Бене», лопату я на той час благополучно зламав ... і тому мене відправили перед машиною шукати нашу стару колію! Я її знайшов і йшов уздовж неї. Жестикулював і всіляко намагався бути корисним ... потім обернувся і побачив, що головна машина їде де завгодно, але тільки не там, де я прокладав наш героїчний шлях ... Тут я зрозумів підступний план цих милих людей !!! Згадалися слова Яківни про ведмедя-шатуна ... Перш, ніж я встиг сміливо сховатися в машині, Ярик мені ще раз нагадав про Яківні та передав мені дві пачки сигарет від неї! Дякую хороша, добра Женщина !!! Я не став брати подарунок, коли ми прощалися, розуміючи цінність сигарет в цьому віддаленому оазисі тепла і гостинності ... Вона всучила їх Ярик! Дякуємо…

Дякуємо…

Пройшовши, «підірвану» кількома джиперский командами дорогу від П'яного струмка до Титовки, ми дісталися до цивілізації і до мене повернулася здатність висловлювати власну думку і заодно можливість грубіянити, тому що ми знову були «автономні». Вранці по нашій Дорозі приїхали Олег і Саня, доставивши другий мотоцикл. Вони думали зустріти нас ще на перевалі ... Ні, Братики у фрази «відійди - тут працюють екіпажі!» Є конкретне, залізобетонне наповнення, якщо це ті самі чотири екіпажі клубу немодним! 15 годин ... але з яким захопленням і теплотою я буду їх згадувати. Кожен був незамінний і опинявся там, де його чекали. І навіть тоді, коли втома починала тиснути на Совість, команда залишалася ЦІЄЮ КОМАНДОЮ !!! Можете як хочете ставитися до мого розповіді, але тут я наполягаю - ЦЕ ЧИСТА ПРАВДА !!!

Повторю те, що сказав в минулому році - «хлопці з вами завжди!»

З.И. правда, я не знаю нафіга вам старий вірмен, але за харчування від Ярика, я готовий ще псувати вам Життя. Обняв всіх, хто був поруч, хто проводжав нас, чекав і зустрічав ... Дякую!

Для додавання коментарів необхідно зареєструватися.

Точно не про це писати?
Джипери?
Подивилася на мотоцикли і запитала «а вас на чому сюди привезли?